hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

Drama

Publicerad 2013-09-29 16:26:14 i Allmänt,

Igår var jag och fikade med en jättetrevlig tjej som jag träffat genom netmums. Hon är 38 veckor så lite längre gånge än mig men ändå väldigt mära. Vi hade massor att prata om och det var riktigt trevligt :) Jagbestämde mig för att promenera till fiket där vi satt ett par timmar och sedan promenera tillbaka. När jag kom hem typ vid 16 så kände jga att jag hade lågt blodsocker då jag inte ahde ätit nån lunch. Jag kände mig yr och mådde illa och händerna skakade så jag hällde i mig apelsinjuice och drack chokladmjölk så fort jag kom innanför dörren för att få upp sockret snabbt. Sedan gick jag upp för att byta om och plötsligt började allt snurra runt omkring mig. Jag trodde att jag skulle svimma i badrummet och fick snabbt upp låset och gick och lutade mig mot sängen. Allt snurrade och jag kände mig riktigt illamåenede. Jag gick ner och åt lite smörgåsar och en mullerice och väntade på att det skulle gå över. Efter en timme då jag mådde i princip likadant så tänkte jag att det kanske inte var blodsockret ändå. Då blev jag orolig och eftersom Andy var på jobbet så ringde jag out of hours läkaren. De trodde att det kunde vara lågt blodtryck eller nåt emd innerörat. När de nämnde innerörat så ringde det en klocka i huvudet. Självklart! Jag tappade ju nåt i örat för nån vecka sedan och har varit halvt döv sedan dess. Det måste ha blivit lite inflammerat nu. Läkaren erbjöd mig att få en tid samma kväll (23.30 då Andy kommit hem för jag ville inte köra själv) för att kolla på det. 
När vi väl åkte in senare på kvällen så åkte vi till fel sjukhus! Hittar inte så bra här fortfarande haha. Jag var ju fortfarande väldigt yr så de erbjöd mig att vänta på akuten vilket vi gjorde. Men när vi väl fick träffa en läkare så skrev han bara ut antibiotika och sa att jag skulle gå o se min egen läkare på måndag istället. Jaha, what a waste of time. Klockan var väl två, halv tre när vi kom hem så idag känne rjga mig rätt trött. Jag mår bättre men har fortfarande lite yrsel då och då. Hoppas verkligen läkaren gör nåt imorgon. Är trött på att inte höra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela