hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

34+0 Veckor

Publicerad 2013-09-18 14:11:09 i Allmänt,

Jag kan inte påstå att tiden går fort för det känns verkligen inte som det när man räknar ner dagarna (42 kvar!) men ändå så stannar man upp och inser att det är mitten av september redan och jag har inte bloggat på en vecka. Vart tog tiden vägen liksom?
 
Vi har avslutat våra föräldrakurser nu. Jag tycker det var mycket hjälpsamt att göra dem. Man fick svar på alla sina frågor och hela grejen börjar känans lite mer verklig. Förut var jag rädd att visualisera hur det kommer vara att ha en liten dotter för att jag var rädd för att något skulle gå fel under graviditeten eller förlossningen och då skulle jag bli alldeles förstörd. Jag trodde inte på att jag skulle kunna vara så lyckligt lottad att jag skulle få ett barn. Men nu vågar jag äntligen tänka på det. Äntligen kan jag föreställa mig hur det skulle vara att se min dotter för första gången, hur jag kommer lägga henne mot min hud och hur Andy kommer pussa henne i pannan. 
Vi ska få ett barn. Vi ska bli en familj :)
 
 
 
 
Andy volunteered som gravid kvinna på föräldrakursen :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela