hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

39+0 veckor!

Publicerad 2013-10-23 11:27:59 i Allmänt, Magbilder,

Yes äntligen välkomnar jag vecka 40, som kommer att bli den SISTA veckan har jag bestämt mig för. Jag har också försökt att ändra min attityd lite och istället för att vara ledsen, otålig och nere för att hon aldrig kommer ut ska jag istället njuta av den här sista tiden. Jag njuter av mina sovmorgnar, jag pysslar med lite julklappar, det är snart bara 2 månader till julafton så jag ska minsann baka pepparkakor, och ikväll ska Andy och jag ut o äta o njuta av varandras sällskap. Ungen kommer när hon är redo tyvärr o det är nåt jag får acceptera. Inte lätt för otåliga Henny men jag har faktiskt inget val. Tänk att jag har en sådan fin man, familj, vänner och snart kommer vi få en liten dotter. Jag är riktigt lyckligt lottad!




 

Kommentarer

Postat av: Anna - Mamma till Emilia med albinism och Adele

Publicerad 2013-10-23 20:54:12

Njuuut!
Sedan kommer du sitta där vaggandes på natten, astrött ;-)
Vi ska kanske starta vår egna fb grupp där vi kan "ses" på natten :p
Helt galet än en gång att du bara har en mage, lika smal som innan, fast d sa jag redan i början :-)
Ang. Järnvärdet ska d vara ca 120. Mitt var 85 efter fl trots jag bara förlora 600 i blod. Kände av d låga å fick två påsar blod två dagar senare, gick upp till 102 å nu fortsätter jag äta järntabletter.
Trist om du inte får föda hemma, hade varit kul att följa :-)

Svar: Haha jaa en fb grupp är en bra ide. Dock har jag (ta i trä) äntligen sovit ganska bra de senaste nätterna. Men det lär väl ändras när lillan kommer ut antar jag ;)Jag ska försöka emd en home birth iaf så förhoppningsvis går det enligt planerna. Kommer absolut skriva om det här. Hoppas allt gåt bra för er och att du njuter av din växande familj :)
Henny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela