hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

Vårt lilla mirakel

Publicerad 2013-11-07 15:09:28 i Allmänt,

Linn Anne Winward föddes den 1 november kl.18.39 efter 17 timmars labour. Hon vägde 4060g och var 53cm lång. Hon föddes hemma i vårt vardagsrum som planerat men jag sprack en hel del så vi fick åka direkt till sjukhuset och sys och spendera natten där. 
Vi är hemma nu och mår bra. Vi lär känna henne mer och mer för varje dag och det är så underbart. Dock har jag aldrig sovit såhär lite förut. Det är helt sjukt. Jag hatade när folk sa detta till mig men ni som fortfarande är gravida som läser detta, passa på och sov så mycket ni kan!
 
Jag håller på med min förlossningsberättelse och kommer att posta den här så fort jag kan. Just nu är det fullt upp med att lära känna vår underbara Linn.
 

Kommentarer

Postat av: Stjärnan

Publicerad 2013-11-07 16:30:39

<3

Svar: :) <3
Henny

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-11-07 17:50:47

Grattis!
Jag har följt din blogg sen första veckan. Jag och min man började försöka bli gravid den veckan och jag sökte upp gravidbloggar. Jag har fortfarande inte lyckats bli gravid... Men vi kämpar på!

Svar: Lycka till. Jaa ge inte upp, det är värt all väntan i världen. Hoppas att det funkar för er snart :)
Henny

Postat av: J

Publicerad 2013-11-07 22:09:00

Åååh!! Stort, stort grattis! Underbart :)

Svar: Tack :)
Henny

Postat av: Madeleine

Publicerad 2013-11-07 23:53:28

GRATTIS! Vad härligt! Ser fram emot att läsa om livet som mamma, om du fortsätter att blogga :)!

Svar: Tack så mycket :)
Henny

Postat av: Johanna

Publicerad 2013-11-08 04:45:53

Stort grattis till hela lilla familjen. Underbar tid nu framför er, som man säger, men det är sant! Njut nu, som man också säger, men gör verkligen det. Försök att njuta även om ni inte får sova. Varma kramar

Svar: Tack så mycket Johanna. Hoppas allt är bra med er :)
Henny

Postat av: Sandra

Publicerad 2013-11-09 03:52:29

Ååå grattis!!! En sån underbar liten goding :-) ja visst är det sant det där med sömnen, helt otroligt att man kan fungera med såhär lite sömn, men det går! Njut nu av er lilla tös, stort grattis igen :-D

Svar: Tack så mycket :)
Henny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela