hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

Jag är tillbaka!

Publicerad 2013-11-25 16:54:00 i Allmänt,

Har inte loggat in på jättelänge men nu fick jag lite tid över. Såg att jag fortfarande har ganska många läsare som tittar in varje dag och det gav mig lite motivation till att fortsätta med bloggen :) 
 
Linn är nu tre och en halv vecka. Hon är helt underbar! Men oj vad tufft det är att vara förälder. Jag oroar mig när hon sover för mycket o äter för lite och jag oroar mig om hon sover för lite etc. 
 
Idag var jag själv med henne för första gången då Andys pappaledighet nu är över. Jag hade bara fått ca 3 timmars sömn inatt o hon ville inte sova själv under dagen, bara bli hållen så jag fick varken nån sömn eller nåt gjort i hemmet. Men hon är såå mysig när hon är vaken och hon har så roliga ansiktsuttryck. Vi bara sitter o skrattar o vi är såå kära :) 

 Jag tog kiropraktorexamen i helgen o Linn var självklart med
 

På graduation ball :)
 


Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2013-11-26 10:57:54

Du ser helt fantastisk ut på bilderna, man kan inte tro att du nyss fött barn! Grattis till examen! Hur känns det annars att ha blivit mamma? Går det att förstå eller känns det overkligt?

Svar: Tack så mycket :) Åh de är jättehärligt att vara mamma. Det känns liksom helt normalt. Som att Linn alltid har varit här. Svårt att ens komma ihåg hur det var innan hon kom :)
Henny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela