hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

V.15+5

Publicerad 2013-05-13 13:21:42 i Allmänt,

Idag vaknade jag upp med en konstig känsla i magen. Jag skulle inte kalla det smärta, det känns mer okomfortabelt (om de är ett ord?). Det liksom spänner/hugger till ibland när jag böjer benen eller sätter mig upp och de är ömt på hela högra sidan om jag trycker lite mellan höften och pubisbenet. Jag funderar på om de kan vara det runda ligamentet av livmodern som börjar tänja på sig. Märklig känsla är de iaf.
 
Annars flyter allt på här. Jag börjar så smått kunna tvinga mig själv att plugga för sluttentorna som närmar sig med stromsteg. Snart har jag gjort färdigt min 5-åriga utbildning som kiropraktor, de är helt sjukt!
 
Och på onsdag gör de en till träningsseminar i ultraljud på skolan så dår får jag vara "patient" igen och se bebisen :D Längtar!
 
Magen växer väldigt sakta nu. Den är som störst på kvällen, undrar vad det beror på haha. Brösten har blivit större också så nu har jag växt i mina vanliga BH-ar vilket är kul. 
 
Här är en (kvälls)magbild för några dagar sedan. 
 
 
Och här är lite HM shopping som jag inte kunde hålla mig ifrån, såå söta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela