hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

Ultraljud...igen :P

Publicerad 2013-05-20 16:45:12 i Allmänt,

Ok så det blev inget 3D ultraljud för det kunde mna tidigast göra i vecka 24 tydligen. Men Andy och jag fick se vår lilla filur med en vanlig scan i alla fall. Den växer så mycket! Man kunde se händer och fötter jättetydligt och till och med ansiktet och att den hade en öppen mun. Dock sade de att det är för tidigt att ta reda på könet. Skit också. Då får jag vänta några veckor till. Är så himla nyfiken! Alla som har gissat har gissa på en pojke utom en tjej i min klass som gissade flicka :) Jag tror fortfarande på pojke. Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge. 
 
Ps. For Lynne, who I know reads this. If google translate didn't translate that very well I basically wrote that it was too early to find out the gender. I'll just have to wait until the 20 week scan. Damnit!
 
Bjuder på en magbild från igår och idag, 16+5 idag <3
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2013-05-20 20:54:30

Åh! Fin mage!
Tror också det blir en söt liten pojk!
Kram

Postat av: Stjärnan

Publicerad 2013-05-20 22:18:51

Oj vad magen växer :) Jag tror på en liten flicka jag :) kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-05-28 14:12:44

Hej!

Jag har suttit och letat gravidbloggar som är i ungefär samma gravidvecka som jag och äntligen hittade jag en! :)

Jag är i vecka 17(16+3), är väldigt avundsjuk på dig mage, då jag knappt har fått någon alls!

/Hälsningar från Emelie i Norrland!

Svar: Hej åh vad kul att vi är lika långt gångna! Har du nån blogg själv? Du behöve rinte vara avundsjuk på min mage..jag är skapligt säker på att det mest är bröd och godis därinne iaf haha. Kram
Henny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela