hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

Träning

Publicerad 2013-05-30 23:14:44 i Allmänt,

Börjar ju bli lite obekvämt att springa nu då så vi investerade i en spinning bike. Det är perfekt för då kan jag sitta o cykla medans jag kollar på Britain's got Talent på tv:n. Och så betyder det att jag kan fortsätta äta snask utan alltför dåligt samvete ;)

Har ju glömt att berätta om min hormon breakdown häromdagen. Det var rätt sorgligt egentligen men roligt på samma gång. Jag hade en ny patient i kliniken, en 84 årig man med mycket ryggont så han knappt kunde röra sig. Han berättade att hans fru var dödligt sjuk av cancer och han var den enda som tar hand om henne och ville därför gärna att jag skulle fixa hans rygg. Jag kände hur jag verkligen fick kämpa för att hålla tillbaka tårarna när han berättade. Efter undersökningen skulle jag gå upp och presentera hans case i lärar-rummet men då brast det för mig. Jag började med att hulka fram "hans fru har cancer" och sedan satt jag bara och snöt mig och snutvlade så min lärare fick läsa journalen själv haha. Tillslut lyckades jag iaf samla mig innan vi gick ner till mannen och jag kunde behandla honom. Hua! Så kan det gå när man har gravidhormoner. Mannen mår iaf bättre nu så det var skönt att jag kunde hjälpa honom iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela