hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

Bridesmaids Dresses!

Publicerad 2013-05-03 22:55:55 i

Åhh idag kom äntligen mina TIO bridesmaids dresses 😃 Royal Blue till färgen och helt underbart fina. Tjejerna var såå snygga. Åh det kommer bli bra det här.Det börjar verkligen dra ihop sig nu och vi har ordnat en hel del men fortfarande många detaljer som måste fixas. Längtar tills jag äntligen får gifta mig med min fina älskling. Sju år tillsammans på dagen blir det ❤

Kommentarer

Postat av: Lisa - mamma till Knut & Agnes & gravid med 3:an

Publicerad 2013-05-04 20:55:35

Riktigt läckra! :D

Svar: Tack! :D
Henny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela