hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

Barnmorskebesök

Publicerad 2013-05-08 12:32:08 i Allmänt,

Japp idag var vi hos barnmorskan och fick äntligen höra bebisens hjärtljud för första gången. Det var helt underbart <3 145 slag per minut hade vår lilla krabat. Enligt the old midwife tales så ligger dte precis i mitten av vad pojkar och flickor brukar ha. Barnmorskan trodde först att det skulle bli en flicka men efter att ha räknat hjärtslagen sa hon att hon inte hade en aning ;) Hen vill vara hemlig alltså.
Åh men de var verkligen skönt att höra hjärtlagen för jag ahde varit lite orolig då jag inte känt nåt fladder på flera dagar nu. Skönt att veta att den fortfarande mår bra därinne iaf :D
 
Idag har jag en fyra veckor gammal patient. Åh jag kommer bli helt blödig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela