hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

18 veckor

Publicerad 2013-05-29 22:46:24 i Allmänt,

Wohooo om två veckor är vi halvvägs! Har inte känt bebben på aslänge dock så jag börjar undra om det inte var inbillning i början. Vågen står på +2 kg och inga nya symptom har dykt upp. Förutom att min åksjuka är ca 10ggr värre.
Andys föräldrar var här o hälsade på i helgen och det var jättemysigt. Det blev en hel del bröllopsprat 😃 Den stora dagen närmar sig med stormsteg och jag ser så mycket fram emot att få gifta mig med min älskade man.

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2013-05-30 19:42:10

Hej hittade du blogg genom hannapee. Ser att du också bor i England och väntar barn. Jag bor i maidstone med min man och är i v 30. Fast vi flyttar till sverige om en månad, har lyckats lura med mig honom dit ;)

Svar: Hej Caroline! Åh vad härligt att ni ska flytta till Sverige :) Har du nån blogg själv? Vi bor i Bournemouth men ska flytta till Southampton när jag blivit klar med universitetet här :) Kram
Henny

Postat av: Caroline

Publicerad 2013-05-30 19:43:28

Var ju också nyfiken på var i England du bor?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela