hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

v.5+3 och Magont

Publicerad 2013-03-07 19:16:45 i Allmänt, Magbilder,

Jag har så j***a ont i magen! Ska det vara såhär i nio månader? Är det normalt att ha så jävla ont? Fan, känner mig bara arg, sur, orolig och uppgiven idag.
Bjuder iaf på en magbild. Detta togs för några dagar sedan. Vet att det är för tidigt att se en mage nu men det kan ju vara kul att ha och jämföra med senare :) Och lite mage ser man ju iofs men jag kan nog garantera att det är några dagar av förstoppning som fyller ut!

Kommentarer

Postat av: Fia- Med filur i magen

Publicerad 2013-03-12 18:37:36

Grattis till graviditeten! :D Spännande!

Nä du kommer antagligen inte ha ont hela graviditeten, jag hade också lite ont i början. Men det lägger sig nog! Jag brukar ringa vårdguiden om jag är orolig eller undrar något :)
Min mage började växa "på riktigt" vecka 11-13 ungefär :) Va också smal som du :D Det är kul o ha före och efter bilder som du säger, svårt o tänka sig hur stor magen kommer bli! hehe
Lycka till!

Svar: Tack så mycket :) Jaa det ska bli kul att ha och jämföra magbilder sedan. Nu är magen så himla uppblåst så man skulle kunna tro att jag var ganska långt gången haha. Vilken fin blogg du har, ska bli kul att följa :)
Henny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela