hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

V. 7+3

Publicerad 2013-03-22 18:21:43 i Allmänt,

Jag har verkligen inga symptom längre! Det är helt sjukt att man kan må precis som vanligt. Dock är jag ganska förkyld och hostig istället men hoppas att det går över snart. Ibland kan jag må lite illa på kvällarna men det är inte farligt alls. Jag är nog väldigt lyckligt lottad som mår såhär :) Ville egentligen ta en magbild men magen är så himla svullen och full av bajs så det är ingen ide. Kanske tar en imorgon bitti. Har gått ner 3 kg också, inte dåligt.
 
Nästa steg blir att ringa doktorn för att bli referred till en barnmorska nån gång nästa vecka. sedan får man ultraljud i vecka 12 här. Bara 4 och en halv vecka kvar, sedan är missfallsrisken mycket mindre!
 
Andy är på mallorca denna veckan, i 22 gradigt soligt väder. Lite avundsjuk är jag allt. Han frågade iofs om jag ville följa med men han åker med sin bror och två killar till och de ska bara cykla så jag hade nog varit lite uttråkad. Och dessutom har jag sluttenta i Research på onsdag. Highlighten på denna vecka blir när tjejerna kommer över på research study lunch på söndag haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela