hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

v. 5+6

Publicerad 2013-03-10 13:45:09 i Allmänt,

Magvärken har blivit värre och värre och igårkväll grät jag och vred mig i smärta så tillslut åkte vi till sjukhuset. Väl där tog de blodtryck, som var lågt, kände på magen och sade sedan att det är helt normalt. Det var skönt att höra. Tydligen är det bara livmodern som växer så det knakar. Idag mår jag bättre, har bara en molande värk då och då. Får se hur det känns ikväll då det brukar bli värre på kvällen och nätterna.
Måste faktiskt säga att förutom magvärken så mår jag väldigt bra. Är tacksam för att jag inte mår illa. När jag inte har magvärk så är jag precis som vanligt och hade jag inte tagit 6 pregnancy test som var positiva så hade jag aldrig anat att jag var gravid. Skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela