hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

Upp och ner

Publicerad 2013-03-25 15:48:39 i Allmänt,

Här går det verkligen upp och ner. Igår kväll hade jag lite blod på pappret när jag torkade mig. Detta hände två gånger. Sedan vaknade jag inatt av magsmärtor. Imorse ringde jag barnmorskan och hon sa att det är nog inget att oroa sig över men jag fick tid för ett ultraljud imorgon bitti.
Detta blir mitt tredje ultraljud och jag är bara 8 veckor. Det har vekligen gått upp och ner men lillen har hängt sig kvar där inne än så länge så jag hoppas innerligt att h*n är kvar när jag får titta igen imorgon.
Idag har jag varit lite ledsen. Tårarna har dykit upp då jag minst anar de och jag kunde inte behandla några patienter idag. Jag gick hem istället. Det känns nog lite extra jobbigt eftersom jag är ensam hemma denna vecka då Andy är på Mallorca. Men som tur är har jag mina fina tjejer som stöttar mig. Blir full i gråt bara från och skriva detta nu. Jag tror hormonerna spelar sitt spratt ibland också.
Men som sagt går in i vecka nio imorgon (8+0) och har ett ultraljud på morgonen.

I'll keep you updated <3

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-03-27 22:34:13

Sitter här och är orolig för dig, följer dig här och på minbebis för novembermammorna...
Hoppas att det är bra för er!
Jag med bf den 5 nov:)

Svar: Tack vad gullig du är som tänker på mig :) Jag fick göra ett ultraljud i förrgår och allt var ok. Så lycklig och lättad! :) Hur går det för dig Malin?
Henny

Postat av: Malin

Publicerad 2013-03-28 21:13:08

Härligt att det gick så bra för er!
Med mig är det bara bra, har inte gjort något utraljud alls, då jag har mått bra hela tiden, bara ömma bröst... Så jag följer dig för att föreställa mig en likadan bebis som din! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela