hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

Ultraljud v. 7+1

Publicerad 2013-03-19 18:24:58 i Allmänt, Ultraljud,

Åååh är så lycklig att jag spricker. Vi var på ultraljud imorse för att se att allt är ok med lilleb därinne efter alla mina magsmärtor. Och det var det! Vi såg en liten bebis (eller en "blobb of cells" som jag kallar det, man kan inte riktigt urskilja en bebis haha) och så såg vi dennes lilla hjärta bulta som ett liten flicker på skärmen. Jättegulligt.
Men alltså, jag vet att jag jämt säger det här, men jag kan fortfarande inte tro på det. Händer det här mig? Har jag en bebis i min mage? Sk ajag verkligen bli mamma?! Jaa, jag antar det :D
Ikväll ska vi berätta för andys familj, ska bli spännande att höra vad de säger. Men jag tror de kommer bli glada :) Jag berättade typ för halva min klass idag också. Nu kan jag bara inte hålla mig längre! Men facebook får allt vänta ett tag till.
 

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2013-03-20 18:34:14

Åh, grattis! Det är så skönt att se sin lilla klump med tickande hjärta! Visst blir man helt kär!
Hemmafru låter faktist inte så illa i mina öron heller ;)
Vad är det Andy tränar för något?
Kram Petra

Svar: Tack :) Jaa det var verkligen häftigt! Börjar så smått tro på att det här underverket är mitt nu :) Andy är färdigutbildad och jobbar som flygledare men om han tar ledigt för länge så måste han göra om sin träning och re-validera igen vilket är mycket slit och väldigt hårt. Så det vill vi helst undvika :)Hur går det för dig?
Henny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela