hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

Pinsamt

Publicerad 2013-03-08 22:33:41 i Allmänt,

Har haft ännu en natt utan sömn då jag legat vaken och vridigt mig i smärta och svett.
Jag skulle gå till affären och köpa nåt för min förstoppning idag. Kände hur jag fick mer och mer ont i magen medan jag stod och diskuterade vad jag skulle ha med kassörskan. Hon såg att jag hade ont och när hon frågade om jag var ok så brast det för mig. Började gråta och fick sätta mig ner och de fick komma med ett glas vatten haha. Sedan grät jag hela vägen tillbaka till skolan. Vet inte varför, för smärtan var borta då. Jag liksom hade ingen kontroll över känslorna längre. Jag skrattade åt hela situationen samtidigt som jag gick där på gatan och hulkade. The hormones have officially kicked in! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela