hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

And the moodswings have arrived!

Publicerad 2013-03-01 20:07:20 i Allmänt,

Jag välkomnar mitt nyaste symptom, mood swings! Märkte det imorse då jag var så himla förbannad! En kompis frågade om jag var ok och jag svarade " Jag är så himla arg men har ingen aning om varför!" Kul :)
Fick också reda på att en till tjej i min klass är gravid och ska ha barn ca tre veckor innan mig. Kan vara skönt att ha någon att prata symptom med och kanske bli spykompisar på toan. 
Om jag skulle kräkas, skulle jag vara helt säker på att jag är gravid. Har inte kräkts sedan jag var kanske...sju, åtta? Ser faktiskt fram emot det lite. Det kommer jag säkert ångra att jag skrev lite längre fram men just nu är det så det känns. Då vet man ju iaf att allt är som det ska.

Kommentarer

Postat av: Mandy

Publicerad 2013-03-02 18:22:02

Jag förstår precis hur du menar! Om man mår illa så är ju det ett kvitto på att något händer alla fall. Men som sagt det kommer vi säkert ångra att vi sa sen;-)

Svar: Haha jaa precis. Men lite symptom vill man ju ha iaf, lite lagom sådär bara ;)
Henny

Postat av: Emmy

Publicerad 2013-03-05 04:09:37

Hejsan! Grattis vad kul att du är gravid :) vaggan finns på både barnenshus & babyproffsen!

Postat av: [email protected]

Publicerad 2013-03-07 08:14:25

Du ska vara glad så länge du inte spyr, jsg gjorde ju det hela graviditeten igenom så var glad. Bebissaker finns att få från oss så köp bara det lite. Säg till när du vill ha sakerna bara. Kram

Svar: Haha jaa jag får nog vara glad att jag inte mår illa ännu. Men lite läskigt att jag mår så pass bra (förutom ont i magen). Man undrar ju om de verkligen är nåt därinne då haha
Henny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela