hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

Ultraljudet

Publicerad 2013-06-14 10:42:32 i Allmänt,

Här är vår underbart söta och älskade lilla flicka!!! Är såå lycklig :D Vi har ett namnförslag som vi båda gillar men Andy vill att det ska bli en överraskning och vill vänta med att säga det tills hon är född. Typiskt, jag som är så dålig på att hålla överraskningar hemliga. Får se hur länge jag håller ut ;)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2013-06-14 14:09:11

Grattis åh vad härligt :)! Vår älskade dotter föddes i tisdags :)!

Svar: Åååh GRATTIS! Gud vad underbart, då får ni mysa till det ordentligt i sommar :)
Henny

Postat av: Linn

Publicerad 2013-06-14 17:36:29

Väntar också en liten flicka :) Var på rutinultraljud igår och var så underbart att se!

Svar: Åh vad kul! Grattis :)
Henny

Postat av: Petra

Publicerad 2013-06-15 15:11:30

Gratulerar Henny! Det blir altså en söt liten flicka som tittar ut för er också! :)
Så himla mysigt! Visst var det en härlig upplevelse med RUL? Blir helt lycklig när man tänker på det.
Kram och grattis igen!

Svar: Tack så mycket! Jaa det var en underbar känsla :)
Henny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela