hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

Sparkarna fortsätter

Publicerad 2013-06-08 20:51:00 i Allmänt,

Tentan igår gick ok tror jag. Efteråt firade vi Ida som fyller år nästa vecka. Det var jättemysigt att ha lite tjejkväll och bara njuta av varandras sällskap utan att plugga :) Vi beställde hämtmat (curry) och fy f*n vad jag åt. Lite för mycket. Men gott var det. Och lillen ville också vara med och partaja så hen sprattlade på som bara den där inne. Karin fick äran att vara den första som kände en spark <3 Efter det blev lillen blyg och gömde sig resten av kvällen ;)
Idag hade vi en visning på ett hus i Southampton. Vi gillade det och lade ett bud! Nu är de bara att vänta och se :D Jag som är så otålig, hur ska jag kunna vänta hela helgen på svar?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela