hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

Midsommar

Publicerad 2013-06-21 19:30:19 i Allmänt,

Glad midsommar! Vi firade lite här också med god mat och lite kubb. Det var mycket trevligt. Dock är jag helt slut idag. Bara går och längtar efter att få gå och lägga mig. Igårkväll var vi på bröllop och var uppe till sent och dansade. Antar att kroppen inte orkar med lika mycket längre. Men kul var det!
 
Dock fick jag ont över magen igår. Jag skulle beskriva det som att jag spräckte alla magmuskler fast inte alls så smärtsamt. Bara väldigt okomfortabelt. Det spänner över hela nedre delen av magen. Ska till kliniken imorrn iaf och hoppas att det kan hjälpa med lite massage. Har masserat lite själv här hemma med min olja och nu känns faktiskt lite bättre. Men en väldigt märklig och obehaglig känsla iaf.
 
Här är lite bilder från igårkväll och idag :) Hoppas ni får en fin midsommar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela