hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

Halvvägs!!!

Publicerad 2013-06-12 10:15:23 i Allmänt,

Wohoooo idag är jag 20 veckor och halvvägs :) Och bäst av allt, idag ska vi på rutin-ultraljud och får se den lille varelsen som rör sig så flitigt därinne. Mest känner jag hen på kvällarna. Och igår fick äntligen Andy känna sin första spark. Dock var han inte riktigt säker på att det var en spark han kände men förhoppningsvis växer sig lillen till sig snart och sparkarna blir hårdare hehe.
 
 
Halvbakad höhö....
 

Kommentarer

Postat av: Victoria

Publicerad 2013-06-13 21:38:50

Vilken liten fin mage du har fått! Man blir så lycklig när det äntligen börjar synas så att andra märker det! Jag är också snart halvvägs haha men känns dock som detta är den långsammare halvan.. Däremot händer det ju lite mer som man kan se och känna vilket är roligare :D haha vad långt detta blev nu.. Hur som helst grattis till sparkarna också, de är underbara och gör hela dagen!!
Kram!

Svar: Tack :) Jaa det är så mysigt med sparkar! Jag gillar magen men har fått höra både att den är jätteliten och att jag är jättestor haha. Alla är ju olika, går liksom inte att jämföra. Hur går det för dig?
Henny

Postat av: Christina

Publicerad 2013-06-13 21:49:58

Hej.

Jag googlade runt lite på nätet för att försöka att hitta någon bloggare som var ungefär lika långt gången som jag. Och så hittade jag dig :)

Jag är, idag, i v 18, och det är roligt att läsa vad som jag har framför mig :) Min mage är ännu ganska så obefintlig om jag skall jämföra med dig. På morgonen är den platt.. på kvällen, uppsvullen och så. Inte gravidig. Ännu ;)

Jag känner ännu inga kickar eller så, men snart så. Hoppas jag.

Om du vill, kika gärna in på min blogg så kan vi följas åt under resan.

Må så bra och ta hand om dig och det som komma skall.

//C

Svar: Hej vad kul! Och jättefin blogg du har. Blir kul att följas åt :)
Henny

Postat av: Victoria

Publicerad 2013-06-16 22:04:23

Svar: haha samma här, älskar min mage och tycker den är enorm! Samma med sambon han kallar mig tjockis haha ;) däremot säger folk på jobbet som inte ser det under den stora skjortan att det inte syns.. Då blir man faktiskt lite förbannad eftersom att den faktiskt är JÄTTESTOR!! Annars går det väldigt bra tack, läser massa förlossningsberättelser och längtar såå tills värkarna börjar sätta igång och det är dags att föda! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela