hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

Femårig kiropraktorutbildning klar(?)!

Publicerad 2013-06-18 18:42:00 i Allmänt,

Åh äntligen är jag klar med alla tentor! (Om jag klarat dem vill säga) Så himla skönt att vara klar med sin utbildning :D Det känns dock väldigt ovant att ha så mycket fritid. Idag tex, bestämde jag mig imorse för att åka in till Southampton för att leta bröllopsskor. Bara på impuls sådär. Det har jag inte kunnat göra på väääldigt länge. 
Tyvärr hittade jag inga skor dock. Men bröllopsplaneringen har iaf satt igång ordentligt nu. Vi har beställt en massa dekorationer både för ute och inomhus och det kommer bli sååå fint :)
 
Lilla pluttan i magen har börjat sparka mer och mer. Nu känner jag det även när jag sitter ibland. Dock tror jag de beror på var hon ligger för jag känne rhenne bara två, tre gånger om dagen. Tror hon sparkar lite oftare än så därinne. För några veckor sedan spelade jag Beyonce på datorn och då började hon sparka som en galning. Igårkväll provade jag igen och då kickade hon igång haha. Lilla gumman, ett litet Beyonce fan.
 
Imorgon är jag 21 veckor så då blir det ny magbild. Här är några bilder från festen efter SISTA tentan :D
 
 

Kommentarer

Postat av: Stjärnan

Publicerad 2013-06-19 16:36:59

Grattis till examen fina du <3

Svar: Tack! Det är inte helt klart ännu då jag fortfarande väntar på mina resultat och jobbar i kliniken. Men en god bit på väg :D
Henny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela