hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

Vecka 27+0

Publicerad 2013-07-31 10:49:20 i Allmänt,

Nu börjar symptomen smyga sig på och jag känner mig verkligen gravid för typ första gången. Fötter och händer svullnar upp, benen värker när jag går, jag blir andfådd för ingenting, kissar nästan på mig när jag hostar och det spänner som bara den över naveln. Men jag älskar det. It's all part of the package och jag är bara glad att jag kan joina in med andra gravida och klaga lite nu haha.

Kunde inte hålla mig från att köpa bodyn på bilden. Camilla gav mig (lillan) en jättesöt t-shirt från NZ också. Hon kommer bli väldigt internationell, pluttan.

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2013-08-01 09:47:33

Du har så fin gravidmage! Och visst är det lite "skönt" att känna sig gravid, med alla konstiga symptom som kommer! :)
Kram

Svar: Tack :D Jaa det är jätteskönt konstigt nog haha
Henny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela