hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

Bröllopsfix

Publicerad 2013-07-05 12:39:41 i Allmänt,

Åh hujedamej. Nu är det mycket att göra. Har stressat en hel del över allt bröllopsfix som behöver göras. Har inte känt mig stressad över bröllopet alls förrän nu. Det ligger i detaljerna. Och jag har insett att det är väldigt många detaljer! Det hjälper ju inte att British Airways slarvar bort våra resväskor med alla bröllopsgrejer i heller. Dock fick vi tillbaka en av väskorna (med alla klänningar i) när vi fortfarande var i Sverige. Den andra väskan slarvades bort och har NU hittats och de har skickat den till mammas adress i Sverige. Där i ligger mina träningskläder och joggingskor, och Andys kläder. Och det betyder att vi nu bara kommer att ha en resväska att packa i för slutet av juli då vi åker till Sverige för att gifta oss! Men men, det får väl gå. Jag ska ta bröllopsklännnigen med mig på planet. Den får inte tappas bort.
 
När vi var i Sverige träffade vi vår fotograf och tog lite provbilder inför bröllopet. Jag blev väldigt nöjd, tror det kommer att bli jättebra :) Så om någon ska gifta sig runt Norrköpingsområdet kan jag rekommendera fotograf http://www.josefinebjorklund.se/  
 
 
 
 
Fotograf: Josefin Björklund
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela