hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

6 månader

Publicerad 2013-07-11 08:02:04 i Allmänt,

Japp nu är jag i sjätte månaden och nu går det fort. Dock har jag så mycket med bröllopet så jag hinner inte tänka på graviditeten haha.
Jag har dock en hel del funderingar på hur jag vill ha födseln men det får komma i ett senare inlägg. Hon mår bra och sparkar mycket därinne nu iaf. Mest känner jag henne på kvällarna.

Idag är jag alltså 24+1 veckor och vågen står på +6.5kg. Lite mer än vad jag hoppades men kan verkligen inte hålla mig från choklad o snacks!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-07-11 21:27:09

Fin mage! Roligt att se hur den och lilla hon växer! Kram.

Svar: Jaa det är kul :) Växer, det gör hon ;)
Henny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela