hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

3D ultraljud

Publicerad 2013-07-23 17:10:30 i Allmänt,

Idag fick vi gå på 3d ultraljud på skolan. Tyvärr låg lillan med huvudet långt ner, händerna framför ansiktet och ryggen utåt så vi kunde inte se något :( Jag blev tillsagd att äta lite choklad, dricka kallt vatten och röra på mig för att få henne att flytta sig men icke. Det var en blyg liten tjej idag. Så det enda vi fick se var ett jättesött litet öra och en hand framför ansiktet. Lite besviken blev jag men nu får vi iaf en överraskning när hon kommer ut. Vems näsa kommer hon få, vems ögon och ansikte etc. Skumt att tänka att nästa gång jag ser henne blir när hon kommer ut. Inga fler ultraljud nu. Haha jag som varit lite beroende av dem under dessa månader. Men det har varit så lätt när det finns gratis på skolan. 
Jag blev iaf glad för att hon ligger i rätt position för när jag ska föda. Huvudet nedåt och ansiktet mot min ryggkanal. Visst att de rör sig mycket fortfarande men denna position verkar vara hennes favorit iaf. Hon låg precis likadant på 20 veckors ultraljudet.
 
99 dagar kvar till beräknad födsel! Och 11 dagar kvar till vårt bröllop! På torsdag åker vi till Sverige för att börja förbereda så det kanske inte blir så mycket bloggande på ett par veckor nu :)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2013-07-23 20:17:39

Visst är det underbart med 3D? :) synd att lillan inte ville visa ansiktet. Men snart får ni se henne irl. Och vad spännande att bröllopet närmar sig. Jag är själv i vecka 24 och ska gifta mig 10 augusti. Några veckor bakom dig med båda ;)
Kram

Svar: Åh vad spännande! Du är du väl mitt uppe i planerande du också, kul :) Lycka till
Henny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela