hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

26+0

Publicerad 2013-07-24 10:02:14 i Allmänt,

Jag älskar min mage! Vågen står på +7kg. Det betyder att jag bara gått upp ett kilo de senaste tre veckorna. Bebisen växer ju i spurtar så hon kanske har vilat sig lite nu haha. Men jag känner mig vacker som gravid. Trots svullna fötter och korvfingrar. Det hör liksom till. Och brösten säger man ju inte nej till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela