hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

25+0 veckor

Publicerad 2013-07-17 17:30:19 i Magbilder,

Nu går tiden fort. Magen växer, många kommenterar hur stor den är vilket är roligt o vågen närmar sig +7kg vilket är normalt. Idag var jag hos barnmorskan o allt såg bra ut. Hon mätte magen o sa att den växer normalt. Annars tycker jag att det saknas information från dessa besök. Ingen av barnmorskorna har ens nämt ordet förlossning eller informerat om föräldrakurser, andningskurser eller amningskurser etc. Jag har fått googla allting. Lite konstigt tycker jag.

Annars så kan jag glatt berätta jag klarade alla prov och är nu, efter fem års slit, färdigutbildad kiropraktor! Jag fick även högsta betyg! Känner mig mycket stolt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela