hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

Hälsosamtal och inskrivning

Publicerad 2013-02-26 21:11:58 i Allmänt,

Idag ringde jag och fick tid till hälsosamtal och inskriving om exakt en vecka, nästa tisdag. Ska bli spännande :)
Har varit så nära att berätta för fler folk i min klass idag men lyckades knipa käft med nöd och näppe. Vi diskuterade nämligen vilka vi tror kommer bli gravida först i klassen haha. Jag satt där och njöt lite för mig själv.
 
Andy och jag har även diskuterat namn. Jag vill ha något som låter liknande på både engelska och svenska så än så länge har vi kommit fram till William för en pojke och Elizabeth för en flicka. Andy är helt säker på att jag inte kommer kunna hålla mig från att få reda på könet sedan när man kan. Jag vidhåller att jag kommer att kunna hålla in min nyfikenhet fram tills dagen D men vi får väl se vem som har rätt.
 

Kommentarer

Postat av: Anna - Mamma till Emilia med albinism

Publicerad 2013-03-06 18:11:58

Vi tog reda på könet på vår dotter, jag var heelt säker på att det var en tjej, så när de sa det, sa jag till min sambo vad var det jag sa ;o)
Denna gången har jag sagt vi ska vänta å se tills den tittar ut...trodde jag ha ha.
Känner jag mig själv rätt kommer vi att ta reda på det, så man kan handla kläder hi hi, jag tror det blir en flicka denna gången med ;o)
Då jag inte berättat detta för ngn så får du ej skriva ngt om detta i min blogg =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela