hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

Vagndjungeln

Publicerad 2013-08-24 15:53:00 i Allmänt,

Efter att ha besökt diverse affärer och läst runt på internet om vilka som är bra eller inte bra så har vi nu äntligen beställt en barnvagn! Nästan 7000:- kostade den, jävligt dyrt men hoppas att lillan kommer ligga bekvämt och säkert i denna. Det var verklligen en djungel av barnvagnar att leta sig igenom.
Eftersom vi skaflytta  (A håller på och packar as we speak) till ett område i Southampton där det finns en hel del skog med stig och stenar så ville vi ha en som kunde köra bra off road och som hade luftdäck eller foam däck
som ger lite mer stötdämpning än andra däck. Dock så är nästan alla off road vagnar med tre hjul. Detta ville vi inte ha eftersom de med tre hjul har lite emr risk för att tippa.
Vi ville också självklart ha en vagn som var lätt att köra och styra och fölla ihop. Efter att ha besökt en affär här i Bournemouth fastnade vi för Uppababy Vista. När vi sedan kom hem och läste på Which.com (de skriver reviews på typ allt möjligt) att denna vagn var rankad tvåa på deras lista så bestämde vi oss för att slå till.
 
Så denna Uppababy Vista vagn med bilstol blev det. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2013-08-26 01:10:06

Så fin vagn! Det är precis som våra "krav" på en vagn :) Man vill ju ha bra stötdämpning och lätt att köra off road. Ni kanske inte får så mkt snö där men om ni ska ta den med till Sverige så är det ju perfekt! :)
Kram

Svar: Jaa den verkar jättebra :) Kan knappt bärga mig tills jag får använda den. Nu tittar jga suktande på den varje gång jag går förbi trappan där den står hehe
Henny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela