hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

Tillbaka efter semester

Publicerad 2013-04-27 09:25:37 i Allmänt,

Efter en vecka i Sverige (direkt efter möhippan) och sedan direkt till Malaga har det varit ett par upptagna veckor här nu. Men nu är jag tillbaks. 
Jag kom hem från Sverige på måndagen, på tisdagsmorgonen var detd ags för mitt 12 veckors ultraljud här i England. Vi fick se vår lille bebis igen som vinkade och som sprattlade och hoppade i min livmoder haha. Det känns fortfarande inte verkligt. Jag har desperat försökt känna hen sparka därinne men inte ens i min vildaste fantasi kan jag föreställa mig hur det komemr att kännas när det händer på riktigt.
Magen har börjat växa men jag har också ätit vääääldigt mycket nu på semestern så jag vet inte om det är pga av det. MEN, på ultraljudet fick vi ett nytt födelsedatum för lillen, nämligen 30 oktober <3 Längtar :)
Det ebtyder att jag idag är 13+3 och är nu i andra trimestern! Wohooo. Andy och jag kollade på barnkläder i Spanien. Det var såå mysigt, fast jag tror jag gillade det mer än Andy. Men han lovade att vi skulle shoppa på riktigt nu när vi är tillbaka i UK. Han har börjat kolla på barnvagn redan och på flyget läste han en biltidning. Jga trodde ju att de var en av hans vanliga biltidningar men när han visade mig så var det "Ultimate family car guide" han läste. Gulleplutten, han älskar vekrligen sina bilar haha.
 
 
Här vinkas det :)
 
Magen 13 veckor och nån dag
 
Jag och min fina <3
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Lisa - mamma till Knut & Agnes & gravid med 3:an

Publicerad 2013-04-27 19:36:48

Men så fina bilder! Och vilken fin mage :) en sån vill jag oxå ha, men jag har bara en tjock, stor degmage :P om du tittat på oktobermammaornas magbilder får du se min gigantiska mage ;)

Svar: Haha hörrududu jag kollade allt och du har en jättefin mage. Helt rund som en liten kula. Du ser vacker och gravid ut, inte alls tjock :)
Henny

Postat av: hon

Publicerad 2013-04-30 16:14:55

Va roligt att du redan har en fin liten kula :)

Svar: Haha tack, jaa :)
Henny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela