hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

Sverige

Publicerad 2013-04-21 09:52:46 i Allmänt,

Idag är det sista dagen i Norrköping för imorgon åker jag hem. Andy åkte ju hem i trosdags men vi fick väldigt mycket gjort de här dagarna. Beställde bröllopstårta, provsmakede menyn, beställde blommor och DJ. 
Sedan A åkte hem har jag bara umgåtts med mamma o Jacob och njutit av att vara ledig. Igår fikade jag hemma hos Isabelle och fick träffa hennes 9 månaders gullunge. Det är så sjukt att vi har blivit såhär "gamla" och skaffar barn och gifter oss nu :)
Nästa vecka har jag mer att se fram emot. På tisdag är det nämligen dags för ultraljud. Nu har ju jag haft ganska många ultraljud redan men det här är det riktiga! Där de ska bestämma förlosnsingsdatum etc. Ska bli såå kul. Och äntligen kommer A få se den lille röra sig därinne, det är sådan skillnad nu från vad han såg i vecka 7.
Senare samma dag så åker vi till Malaga och semestrar i tre dagar. Ser fram emot det jättemycket. Jag kan behöva lite "down time" nu innan det är dags för sluttentor :)
 
 
Här provar A bröllopsvinet och jag provsmakar kranvattnet ;)
 

Kommentarer

Postat av: Anna - Mamma till E med albinism och bebis i magen

Publicerad 2013-04-22 16:31:19

Var ett tag sedan jag tittade in här :-) Jag blev orolig när du blödde men såå skönt att allt såg bra ut! Vet d varför du blödde?
Fin liten mage du har med, jag har med fått mage, dock lite större då jag har fläsk kvar från förra ha ha.
Det ska bli såå skönt när man kan börja den varje dag, just nu känns det märkligt att ngn där inne ligger å rör sig.
I Sverige har vi inte rul= Rutinultraljud förrän vecka 18, då får man bf å de tittar igenom hela bebben.
Det ser ut som du hade roligt på möhippan!
Jag är 11+2 idag så snart är vi i vecka 13 :-)

Svar: Hej ja det var verkligen skönt. nej jag vet inte varför jag blödde. Tydligen gör en del det bara. Men jag blöder till och från fortfarande så nu har det ju hållit på i över två veckor. Men jag försöker att inte oroa mig nu när jag sett att lillen mår bra därinne iaf. Oj, vecka 18! Du måste vara himla nyfiken på att se den lille om du får vänta så länge då :)
Kram
Henny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela