hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

Möhippan!

Publicerad 2013-04-16 23:02:24 i Allmänt,

Ojojoj vilken underbar, helt fantastistiskt rolig möhippa jag fick. Mina älskade tjejer hade ordnat så fint för mig och det blev överrskning efter överraskning. Jag hade så himla roligt och det var så kul att vi blev så många :)
 
Först var det brunch hemma hos Swedish House Mafia och där fanns allt man kan tänka sig att äta. Till och med svenskt godis hade de importerat!
 
Jag och fina mamma
 
Här är alla samlade
 
Sedan blev det tävlingsdags. Vem kunde göra finast brudklänning utav toapapper? Carolines lag vann.
 
Sedan blev det pole dancing lektioner! Askul och detta hade jag velat pröva under en lång tid men aldrig vågat. Det var jättekul men yr blev man haha
 
Sedan bar det av till restaurang Coriander för jättegod mexikansk mat
 
Och sedan blev det karakoe! Jag sjöng duett med en svensexa-kille. Det blev ABBA's Dancing Queen förstås ;)
 
Några av tjejerna
 
Jag och min älskade Karin
 
Tyvärr avslutades kvällen på akuttmottagningen men det är en helt annan historia som vi tar en annan dag.
Vilken underbar möhippa jag hade. Tack mina fina tjejer för allt ni gjorde och tack till alla som kom <3

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2013-04-17 07:04:21

Äntligen kom uppdateringen :) Men akuten??? :/

Svar: Haha jaa det tog ett tag :)
Henny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela