hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

Födelsedagen

Publicerad 2013-04-30 12:19:19 i Allmänt,

Igår fyllde jag 27 år och det blev en himla fin dag. Jag hade knappt hunnit tänka på att jag skulle fylla år då jag haft så mycket annat i huvudet. Men A gav mig en stereo till min iphone och lite blommor, godis och en romantisk hemlagad middag. Jag är så himla lyckligt lottad som fick honom. Bara den här grejen med presenten. Det var något som jag nämnt i förbigående för flera veckor sedan, att jag skulle vilja ha en stereo till iphonen. Och då lyssnar han på mig och kommer ihåg detta, sötisen :) 
Och jag känner mig så lyckligt lottad som har en sådan fin familj och många nära vänner som vekrligen är helt underbara. Så full av kärlek nu haha, kan det vara hormonerna kanske?
 
På kvällen sedan satt jag i soffan och slö-kollade på tv i vanlig ordning och helt plötsligt kände jag som ett fladder på vänstra sidan. Jag satt still och kände efter lite mer. Och nästan direkt kom ett till, mycket starkare fladder som faktiskt fick mig att hoppa till. Det var en sådan konstig känsla, inte alls som gasbubblor. Eller jäkligt stora sådana isf. Jag undrar verkligen om det var bebis som gav mig den finaste födelsedagspresenten jag kunnat önska mig? Är fortfarande inte säker, men hoppas :) Sedan fortsatte det tills jag gick och lade mig men inte alls lika tydligt. Hmm jag undrar... ;) 13+6 idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela