hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

Bebis

Publicerad 2013-04-09 18:16:05 i Allmänt,

Ojojoj, här har ni en lycklig tjej :D Jag fick ju gå på ultraljud på skolan idag då de hade ett seminar för läkare om ultraljud och jag skulle vara patient.
Jag fick se bebisen igen som rörde sig som bara den där inne. Den hade växt en hel del. Hela 4cm är den nu och de sa att jag var 11 veckor och inte 10 som jag trodde :)
Det var så himla kul att se mitt lilla hjärta därinne. Ååååh jag är så glad! Här är den, lillen, som ligger och spretar med benen <3

Kommentarer

Postat av: Lisa - mamma till Knut & Agnes

Publicerad 2013-04-09 19:23:57

Men så himla kul! :D

Svar: Jaa jättemysigt :D
Henny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela