hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

38+3

Publicerad 2013-10-19 21:43:54 i Allmänt,

Still tagging along. Var på besök hos barnmorskan häromdagen och allt ser bra ut. Tydligen är lillan 3/5 fixerad så det börjar närma sig. Jag mäter fortfarande högsta möjliga på mag-kurvan och när barnmorskan kände på magen sa hon "oh it's all baby in there, isn't it". Jag antar att det betyder att bebben är rätt stor!? Jaja, bara hon får ett lika litet huvud som min sida av släkten så går det nog bra.
 
Jag har börjat att få kraftigare sammandragningar och mensvärks-aktig magont. Särskilt när jag är ute och går så kommer det väldigt starkt och jag har börjat att ändra min gångstil till lite mer gravid-aktig tror jag. Jag skulle inte påstå att den är pingvinliknande men mer bakåtlutad iaf. Jag känner även mycket pressure långt nere i pelvis. 
Hoppas att det är på gång snart!
 
Vi har äntligen fått ett bud accepterat på ett hus! Jag är så glad för det är verkligen ett jättebra hus. Så nästa vecka har vi tre möten med banker och advokater etc för att söka lån. Ganksa mycket att fixa så kanske bäst om lillan väntar en vecka till iaf :)
 
 

Kommentarer

Postat av: Godis för själen

Publicerad 2013-10-19 23:13:22

Åhhhh vad mysigt med bebis :)

Svar: Jaaa jag längtar verkligen nu :)
Henny

Postat av: Stjärnan

Publicerad 2013-10-20 10:33:18

Gu vad kul!! Grattis!! Hoppas allt löser sig! Show me some pictures please :)

Svar: Jaa jag hoppas verkligen det går vägen! Skickar en länk på fejjan med bilder :)
Henny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela