hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

38+0 veckor

Publicerad 2013-10-16 11:47:48 i Allmänt, Magbilder,

14 dagar kvar! Poolen kom igår och Andy har testat att det funkar så det känns skönt. Han har också installerat isofix bilsäte i bilen. Känns som att vi bara väntar nu. Inget kvar att fixa. 

Igår natt hände en lite rolig sak som jag gått runt o fnissat till hela dagen...Jag vaknade av att jag kände nåt 'där nere'. Kändes som värsta mens-floden typ fast ändå annorlunda. Kunde det vara vattnet som gått? Jag for upp ur sängen o kollade lakanet. Helt torrt. Gick på toa o kissade. Inget kom ut o pappret var helt normalt. Men det kom en massa luft, typ som fisar från muttan. Då insåg jag att det inte alls var vattnet som hade gått utan jag hade vaknat av min egen mutt-fis!!!! Fatta besvikelsen haha.




Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2013-10-17 09:00:25

Haha vad härlig du är! :-D Jag tycker att det är så spännande att du ska föda hemma, ska bli kul att höra hur allt har gått sedan när du fått din bebis :-) jättefin mage har du förresten!

Svar: Haha tack :) Jaa det ska bli väldigt spännande att föda hemma om allt går enligt planerna :)
Henny

Postat av: Stjärnan

Publicerad 2013-10-17 16:37:18

Hilfe vad stor magen blitt..! :) närmare bestämt 3520g tror jag gömmer sig där inne ;) Skönt att höra att allt är klart o att du fortfarande mår bra! Snart så Henny...! Förstå vad roligt!! Väntar med spänning på det lilla livet :)

Puss pårej snygging!

Svar: Hehe jaa nu är den riktigt stor och ivägen mest hela tiden. Har du en gissning på ett datum när hon vill titta ut också? Japp jag kan äntligen börja se slutet nu haha. Can't wait!
Puss <3
Henny

Postat av: Stjärnan

Publicerad 2013-10-18 02:25:04

Jag, allsmäktig som jag är, tror ingenting.. Jag vet att hon kommer ut den 4:e ;) Har redan "gissat" ju.. Så du får stå ut liiite till, sorry! :)

Svar: Haha jaha sorry. Ok njaa dne 4:e kanske jag kan stå ut med, vi får se. (Inte för att jag har mycket till val men ändå) ;)
Henny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela