hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

3 dagar kvar

Publicerad 2013-10-27 12:10:22 i Allmänt,

Tiden sniglar sig fram. Jag försöker vara positiv men jag är bara såå uttråkad och trött på att vänta. Det blir inte bättre av att jag tror att hon kommer bli sen och att jag inte har några som helst känningar eller tecken på att det ska sätta igång snart. Hon trivs för bra därinne helt enkelt.
Jag tränar fortfarande spinning och en liten hemma-circuit, jag går upp och ner i alla trappor jag hittar, jag går promenader, äter ananas och kanel etc etc. Idag ska Andy laga en spicy curry och jag har blivit rekommenderad att prova prune juice så det ska jag dricka idag med. Hoppas att nåt funkar haha. Dock tror jag inte på några av dessa metoder för hon kommer komma när hon är redo. Men det håller hoppet uppe lite mer iaf.
 
Andy och jag hade en liten diskussion om hennes namn häromdagen då vi båda har haft "second thoughts". Vi började kolla runt efter andra namn och testade hur det skulle vara men nej, inget var lika bra. Och vi har liksom kallat henne vid hennes namn ett bra tag nu och det kändes konstigt att byta. Så vi bestämde oss för att forsätta köra på det vi bestämt innan. Självklart kan det ju ändras när hon väl kommer ut. Hon kanske inte alls ser ut som en ****, men för tillfället så kör vi på det. 
 
Så länge hon är kvar därinne har jag en portabel hylla vart jag än går iaf. Det är ju alltid bra. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Stjärnan

Publicerad 2013-10-28 08:37:57

Du är så vacker Henny! :)

Svar: Aaaw tack :) Du med Stjärnan!
Henny

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-28 10:31:37

Du får testa sex och ridning, det ska tydligen vara bra för att dra igång värkar :P

Svar: Haha ok får ta och prova det med :)
Henny

Postat av: rebecka

Publicerad 2013-10-29 18:16:48

vilket vackert hår du har :)

Svar: Tack :)
Henny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela