hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

Första leendet!

Publicerad 2013-12-11 11:48:20 i Allmänt,

Har inte hunnit blogga på ett tag men vi njuter för fullt av denna fantastiska flicka vi har fått. Hon utvecklas så fort nu. Är mer medveten om vad som händer, följer en med blicken när man går runt i rummet. Hon älskar att sjunga lilla snigel och broder Jacob, särskilt när hon ligger på skötbordet. Och imorse fick jag se det första riktiga leendet. Åh vad underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela