hennyarpreggo.blogg.se

Jag heter Henny, är 27 år och bor med min fästman i England. Exciting times ahead för nu väntar vi vårt första barn som väntas ploppa ut den 30 oktober 2013!

1:a December

Publicerad 2013-12-01 16:56:54 i Allmänt,

Nu är det äntligen december! Som jag har längtat ;) Nu får jag äntligen börja titta på julfilmer utan att det anses som "för tidigt". Jag hade lätt kunnat börja titta i oktober/november egentligen haha.
Idag åkte vi och köpte julgran och vi har nu spenderat eftermiddagen med att klä den. Jag är så nöjd :) Jag har även bakat en mjuk pepparkaka som vi ska äta snart med några vänner. De firar ju inte advent här i England men det blir en slags adventfika iaf.
 
Idag är Linn en månad gammal. De flesta säger att hon har växt mycket och jag tror att jag själv kan se att hon växt en del faktiskt. De senaste dagarna har hon blivit mycket mer alert och medveten och tittar mig alltid i ögonen när jag sjunger för henne. Imorse när jag sjöng Lilla Snigel för hundrade gången så tittade hon på mig och började gurgla och göra ljud ifrån sig. Så himla underbart :) Längtar tills jag får se första riktiga leendet också, jag känner på mig att det kommer snart!
 
 
 
 
 
Visst ser man lite skillnad?
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Stjärnan

Publicerad 2013-12-04 17:22:50

Kan du utveckla "julfilmer"? Kom inte på någon mer än ensam hemma nämligen.. Skulle behöva lite inspiration helt klart! :)

Svar: Haha jaa Love Actually, The Holiday, Scrooge, mupparnas jul, Miracle on 34th Street, National Lampoon för att nämna några ;)
Henny

Postat av: Petra

Publicerad 2013-12-06 01:13:30

Ååhh det kommer snart! Det är så himla mysigt och sött när de små liven ler och "pratar" med en. :)
Så duktig du är som bakar och grejar!
Kram

Svar: Jaa det är verkligen underbart när de gurglar o har sig :)
Henny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henny

27 år, bor med fästmannen i England och väntar vårt första barn i oktober 2013! Blir även utbildad kiropraktor och gifter mig samma år :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela